sunnuntai 1. joulukuuta 2013

I don't need a man...

Hellou Pami täällä :) Pitkästä aikaa muuten ku synttäripostauksien merkeissä. Onneks Meri on tehny jotai muitaki postauksii tänne :D Sori oon ollu tosi laiska ku en oo jaksanu tehä *krhm* kesän jälkee mitä muita ku synttäripostauksii. Mut nyt aattelin jotain randomia väsästä.. Huh oon nii helpottunu ku koeviikko loppu. Mulla oli siis viime viikolla koeviikko, joka oli hirvee D: Pelkään et pääsenkö ees kaikista kokeista läpi :DD Varsinki fysiikka, matikka ja saksa pelottaa mua.. :S Olin torstaina kokeen jälkee tosi ärsyyntyny, koska olin harjotellu saksaa ihan sikana enkä siltikää osannu yhtää mitää.. fuuuu


Mutta joo tän postauksen idea oli se, et aattelin kertoo mun lempibiisejä naisbändeiltä/artisteilta. Myönnetään et tääl meiän blogis ei tuu hirveesti puhuttuu naisbändeistä. Oon vissii aikasemmin jo kertonu et en kauheesti välittäny naisbändeistä, sillon ku aloin fanittaa k-poppia.. Mut tänä vuonna tajusin et hei naisbändit on just hyviä! :o En tosin tiiä niistä nii paljoo.. Ainoita naisbändejä, joiden kaikkien bändien jäsenien nimet tiiän on 2NE1, Secret, D-Unit, f(x), Tiny-G, 4Minute, miss A, Brown Eyed Girls, Sistar ja Girls Generation. Oho tuli niit näköjää aika monta ku jakso vähä miettii :OO Mut kuitenki tiiän paljo enemmän miesbändeistä ja seuraan niit enemmän :D Mutta juu naisten kunniaks päätin tehä tän postauksen ja siks koska ei puhuta tääl nii paljoo naisbändeistä.. Eli siis laitan tähän 10 mun lempibiisii naisartisteilta :)


Tykkään täst biisist tosi paljo, koska noi sanat on just hyvät :D 


Tää oli eka biisi, jonka kuulin Tiny-G:ltä ja koukutuin tähä heti :D Vast sen jälkee kuuntelin Minimanimon ja olin sillee et miten oon voinu välttyä kuuntelemast näin hyvää bändiä :OO 


Tää biisi on yks mun lemppareista, tää on ihan sairaan hyvä! :O Kuulin tän biisin ekaa kertaa Meriltä. Sitä ennen en ollu kuullukkaa koko bändistä. Myöhemmin tajusin et olin nähny Hayanan juontamas Pops in Seoulissa.


Tää on kans ihan sikahyvä biisi :D Ku kuulin tän ekan kerran nii tää soi mun pääs seuraavat pari viikkoo :DD


Aluks aattelin et tää biisi on jotenki outo, mut sit tykästyin tähän tosi paljo :) 2NE1♥


Aah rakastan Brown Eyed Girlsin tyyliä ja kaikkee.. Tää biisi on tarttuva ja huh noi naiset on viehättäviä. Gain on mun naisihastus♥ Vaikken naisii sil taval aattelekkaa :D Mut Gainis on vaa jotain tosi upeeta..


Tykkään tän biisin sanomasta(vai mikä onkaa) :D Toi kertosäe on just paras ;)


Tää on kans yks mun lemppareista :) Tekee aina mieli popittaa tätä :D


Tykkään tän biisin taustamusasta. If you know what I mean.. En osaa selittää :D


Tää on yks mun lempibiisesitä Secretiltä. Rakastan tota Hyosungin armeijakuosi -haalarii :oo Ja toi tanssi on hauska.. Välil ku tuun suihkust ja kuivaan itteeni nii tanssin tota yhtä kohtaa tost tanssist, tajuutte varmaa mitä kohtaa tarkotan :D:D Okei miks kerroin ton tääl.. *facepalm*





Mutta joo siinä ne oli :) Kommentoikaa mistä biiseistä ite tykkäätte yms. :)


Ps. Tää ei liity mitenkää mihkää, mut mul on soinu se Im Chang Jung - Open The Door -biisi koko päivän pääs :D:D Se musavideoki on hauska :D + U-Kiss ja Heechul on mahtavii siin :DD Kaikkihan sanoo et toi biisi on vähä niinku tän vuoden Gangnam Style.. Mut joo toi biisi on oikeesti hyvä :DD Kuulemma Wonderboyz on kans tehny täst oman version.. Kuulin eilen ku Meri soitti sitä ja ihmettelin aluks miten se kuulosti nii tutulta, kunnes tajusin et se on tää sama biisi :D

Btw hyvää joulukuun alkua! :) 

~Pami


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti