tiistai 11. joulukuuta 2012

Secretin onnettomuus

Joo sori traagisesta otsikosta.. Mutta siis Secret on joutunu auto-onnettomuuten noin kuus tuntii sitte ja Zinger on loukkaantunu kai aika vakavasti. Silt on ainaki murtunu kylkiluita ja jotai. Muiden tilasta ei oo viel kerrottu mitää. Linkkaan pari linkkiä nii sieltä selvii asiat paremmin ku mun sekavista selityksistä..

Eka uutinen

Toka uutinen

Noi on siis allkpopin sivuilta. Ihme et mun kone kerranki päästi mut tolle sivulle ku yleensä se lagaa ihan hirveesti..
Joo olin just menos nukkuu, mut sit näin ku joku oli kirjottanu facee jotai täst ja olin ihan sillee MITÄ? :OO ja sit jumituin taas liian pitkäks aikaa koneelle... No onneks huomen kympin aamu.

 En muista ollaanko linkattu tätä aiemmin.. Voi olla et Meri on laittanu tän tänne, mut no jaa laitetaa sitte uudestaa, ku tää vähän niin ku liittyy asiaan. Eli siis Secretin uus biisi Talk That. Ite mä en oo hirveesti tykästyny tähän, mutta kyl tää on ihan ok. Tää vaikuttaa ehkä liian rauhalliselta mun makuun. Toki tykkään myös rauhallisista biiseistä, mut tää on vaa jotenki erilainen. Ja ehkä ootin vähä enemmän ku Poison oli (ja on kyllä edelleenki :D) tosi hyvä biisi.


                           Secret - Talk That


~Pami

1 kommentti:

  1. I love your blog!! I'm now your newest follower/reader on my greader. I look forward to more of your posts!

    VastaaPoista